O Parkingu NFM – monitorowany parking blisko Starego Miasta we Wrocławiu

Całodobowy parking Wrocław Stare Miasto zlokalizowany pod Placem Wolności tuż przy Narodowym Forum Muzyki oferuje aż 662 miejsca postojowe, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych. Wjazd na parking mieszczący się przy pl. Wolności odbywa się z ulicy Krupniczej lub ulicy Kazimierza Wielkiego (przez ul. Zamkową), a wyjeżdża się z niego w kierunku ul. Świdnickiej (przez ul. H. Modrzejewskiej) lub w kierunku ul. Kazimierza Wielkiego. Parking przy Narodowym Forum Muzyki to miejsce, z którego spacerem dojdziesz w kilka minut na Rynek, a w około 10 minut do placu Dominikańskiego.

Doskonała lokalizacja pozwala zaparkować auto w bezpiecznym miejscu i prosto z parkingu udać się bezpośrednio do jednego z najnowocześniejszych budynków, w którym mieści się Narodowe Forum Muzyki. Dodatkowo bezpośrednia winda z parkingu pozwala nam na wyjście na pl. Wolności.

Wybierz nasz parking monitorowany Wrocław Centrum, jeżeli chcesz mieć pewność, że Twój pojazd jest w bezpiecznym miejscu, kiedy Ty zwiedzasz stolicę Dolnego Śląska lub po prostu załatwiasz swoje codzienne sprawy.

NFM Wrocław parking to połączenie nowoczesności, pewności i wygody. Zarezerwuj miejsce z wyprzedzeniem online, żeby zaoszczędzić czas. Dlaczego jeszcze warto wybrać właśnie nasz parking Wrocław Stare Miasto? Ponieważ oferujemy atrakcyjne ceny krótkoterminowych postojów, jak i stałe parkowanie całodobowe.

Sprawdź szczegóły tutaj.

24/7 Kompleksowa obsługa klienta – pracujemy 24 godzina na dobę, 7 dni w tygodniu

 

Parking dozorowany – Twój samochód jest w pełni bezpieczny

Płatność za parking odbywa się w kasach automatycznych za pomocą karty płatniczej lub gotówki.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

BezpieczeństwoBezpieczeństwoRozwiń

Czy parking jest monitorowany?
Tak, parking posiada system kamer monitorujących, do którego dostęp mają pracownicy parkingu oraz Krajowego Centrum Operacyjnego.

Czy parking jest strzeżony ?
Wszystkie nasze parkingi są dozorowane. Parking posiada system monitorujący.

Zwiń

ParkowanieParkowanieRozwiń

W jakich godzinach parking jest otwarty?
Parking otwarty jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Gdzie mogę znaleźć informację na temat opłat parkingowych?
Cennik znajduje się przed wjazdem na parking oraz na kasach automatycznych, znajdujących się przy wjeździe i wyjeździe z parkingu. Cennik możesz również sprawdzić tutaj.

Jak mogę dostać się na parking?
Wjazd na parking odbywa się z ul. Krupniczej lub ul. Kazimierza Wielkiego (przez ul. Zamkową), a wyjeżdża się z niego w kierunku ul. Świdnickiej (przez ul. H. Modrzejewskiej) lub w kierunku ul. Kazimierza Wielkiego. Prosto z parkingu można udać się bezpośrednio do budynku NFM, albo wjechać za pomocą windy na pl. Wolności.

Co mogę zrobić, jeśli moje pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej. Otrzymasz wówczas wskazówki, co należy zrobić.

Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Na parkingu znajdują się miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Parkowanie na tych miejscach jest płatne jak na pozostałych.

Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Maksymalna dopuszczalna wysokość auta to 1,9 m.

Czy na parkingu są dostępne stacje ładowania samochodów elektrycznych?
Tak na parkingu znajduje się 20 miejsc do ładowania samochodów elektrycznych. Ładowanie samochodów odbywa się poprzez aplikację EloCity dostępną do pobrania w App Store lub Google Play. Reklamacje, płatności, rozliczenia, faktury, całościowa obsługa są przeprowadzane przez EloCity. Wszelkie informacje techniczne dostępne są pod numerem EloCity: +48 22 290 79 92 oraz pod mailem: support@elo.city Cena obowiązująca od 2.10.2023 to 1,80 zł brutto za kWh (cena wcześniejsza wynosiła 1,50zł). Zachęcamy do każdorazowego sprawdzania cen na naszych stacjach ładowania poprzez aplikację EloCity, gdyż mogą one ulec zmianie.

Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Tak, na tym parkingu możliwe jest parkowanie aut z instalacją LPG.

Co mam zrobić, jeśli zgubię bilet parkingowy?
Jeśli zgubisz bilet, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta znajdującego się przy wjeździe na parking lub skorzystaj z interkomu na kasach automatycznych i skontaktuj się z obsługą parkingu. Opłata dodatkowa za zgubiony bilet wynosi 100 zł.

Zwiń

Abonamenty i płatnościAbonamenty i płatnościRozwiń

Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Na parkingu dostępne są różne abonamenty do wielu potrzeb kierowców. Więcej szczegółów znajdziesz wypełniając formularz zapotrzebowania abonamentowego.

Jak mogę zapłacić za parkowanie?
Opłaty dokonasz w kasie automatycznej gotówką lub kartą. Istnieje również możliwość opłacenia biletu na kolumnie wyjazdowej z parkingu.

Gdzie i kiedy dokonuję opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu udaj się z biletem do jednej z kas automatycznych. Po dokonaniu opłaty masz jeszcze 15 minut na opuszczenie parkingu.

Jak mogę uzyskać abonament parkingowy?
Abonament zakupisz na stronie internetowej wypełniając formularz.

Jak mogę otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon możesz otrzymać w trakcie płatności w kasie automatycznej, wybierając odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli to tym zapomnisz to możesz włożyć ponownie opłacony bilet do dowolnej kasy automatycznej i nacisnąć „opóźniony paragon”.

Czy wystawiacie faktury za parkowanie?
Faktura wystawiana jest na podstawie paragonu. Możesz ją otrzymać na miejscu w naszym Biurze Parkingu lub wysyłając skan paragonu z danymi do faktury na bok@interparking.com. 

Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.

Zwiń

ObsługaObsługaRozwiń

Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?
Rezerwacji miejsc parkingowych można dokonywać online przez stronę internetową nfm.parkujesz.pl w zakładce Zarezerwuj.

Musiałem przedłużyć pobyt na parkingu. Co należy zrobić?
Jeśli wykupiony czas został przekroczony, najpierw przejdź do kasy automatycznej i włóż swój bilet. Będziesz mógł zapłacić pozostałą kwotę za parkowanie według zwykłej stawki. Po dokonaniu płatności możesz wyjechać z parkingu, umieszczając bilet w kolumnie wyjazdowej.

Czy na parkingu znajduje się obsługa?
W przypadku problemów technicznych skontaktuj się z obsługą za pomocą interkomu. Przyciski znajdują się na kolumnie wjazdowej, wyjazdowej oraz kasie automatycznej. Pracownik obsługi znajduje się w Biurze Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadzwoń lub napisz. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Zwiń

Wszystkie reklamacje dotyczące naszych usług prosimy zgłaszać poprzez formularz reklamacyjny.

tram shop_1 term search search men parking parking_2 coffee_2 eat_2 place_2 bed_2 tram_2 cashe_2 cashe_1 bed_1 place_1 eat_1 coffee_1 shop_1